CRM zmodyfikowany – działa i można na nim już pracować. Większość tego co ustaliliśmy poza jednym elementem którego zmiana jest zbyt czasochłonna. Wyjaśnienie zmian wraz ze zrzutami ekranowymi w pliku – 10 minut czytania. Ew. zapraszam z pytaniami.
Adam, nie ma w bazie kontaktu TIM wiec jego szansy sprzedażowe nie mam jak powiązać z klientem. Jak dodasz TIM to powiążemy.
Na to mamy tylko jeden pozyskany abonament. Za mało. W takim razie idziemy w bezpłatną wysylke do wszystkich co miesiąc przez 2 lata.
Mamy 2 osobne grupy klientów
- Wszystkie kontakty z przeszłości. Ci pójdą równym trybem: w grudniu pierwszy rozdział, w styczniu drugi itd.
- Nowi klienci – tu będzie inaczej. Każdy będzie abonentem przez 24 miesiące od dnia zapytania, co spowoduje zamieszanie w pilnowaniu co komu kiedy wysłać. Nie chcemy jednak tego upraszczać bo wysłanie komuś całej książki na raz to straszna strata w budowaniu relacji i pamięci o nas. Tak samo zautomatyzowanie wysyłki zepsuje relacyjność – wyjdzie nam generator newslettera.
- Wysyłać na dodatek każdy musi do swoich klientów sam – jeśli zrobi to zbiorczo Dorota, to zabiera nam okazje do komunikacji z klientem i budowania relacji.
Zanim zaprojektuje jakąś baze Excel w której będziemy to porządkować, do końca tygodnia zbieram wszelkie pomysły na ogarniecie tego – jeśli cos Wam przyjdzie do glowy.
A żeby dac sobie wyobrażenie skali działania, to
- Każdy z nas ma pewnie 50-100 kontaktów z zapytan z ostatnich 3-4 lat
- I co miesiąc dojdzie mu powiedzmy z 5 nowych (choć stare będą zanikac)
- Czyli od miesiąca nr 24 będzie już wysylal co miesiąc pewnie 150 mejli miesięcznie – w podziale na 24 rozne grupy (24 rozdziały ksiazki).
To będzie pol dnia pracy co miesiąc.
Musimy więc mądrze wymyslic jak to ogarnac.